Calendar

Information

FAQ (COVID-19)

 

1.       Jak zalogować się do systemu sprzedaży biletów na bilety.cracovia.pl?

Jeśli do tej pory nie kupowałeś karnetów/biletów przez Internet, to loginem jest Twój numer PESEL, a hasłem NAZWISKO z dużych liter.

Jeśli kupowałeś już karnety/bilety przez Internet lub przy zakupie biletów w kasach podałeś swój adres e-mail, loginem jest podany przez Ciebie adres e-mail – pierwsza opcja już nie zadziała.

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, zalecamy użycie opcji „Zapomniałeś hasła?”. Jeśli nie pamiętasz swojego adresu e-mail, napisz do nas na adres
pok@cracovia.pl.
 
2.       Czy mogę zarezerwować miejsce innej osobie, która posiada karnet?

Tak, ale tylko wtedy, jeśli osobie, której chcemy zarezerwować miejsce przysługują te same kategorie sektorów na stadionie, zgodnie z przedstawioną rozpiską udostępnionych sektorów dla poszczególnych karnetowiczów.

Przykład: karnetowicz posiadający karnet na sektor B będzie mógł zarezerwować miejsce innej osobie na sektorach B, A, D, I oraz J, o ile tej osobie przysługuje miejsce na którymś z tych sektorów.

Jeśli ten sam karnetowicz będzie chciał zarezerwować miejsce innej osobie np. na sektorze H, to w systemie pojawi się błąd.

System nie przepuści również rezerwacji, jeśli osobie, której chcemy zarezerwować miejsce, nie przysługuje dany sektor. Przykład: karnetowicz z sektora B, chce zarezerwować miejsce innej osobie na sektorze B, ale ta osoba miała wcześniej karnet np. na sektorze D – taka kombinacja nie zostanie przeprocesowana.
 
3.       Nie mogę iść na mecz. Czy mogę przepisać swój karnet na kogoś, kto karnetu nie posiada?

W związku z wyjątkową sytuacją, wymogami sanitarnymi oraz zaostrzonymi przepisami organizacyjnymi, na chwilę obecną nie ma możliwości przepisywania swojego miejsca innej osobie. Rezerwacja miejsc została udostępniona wyłącznie karnetowiczom i tylko oni mogą się pojawić na stadionie. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco wraz z rozwojem wydarzeń.
 
4.       Czy na stadionie mogę usiąść wraz z rodziną obok siebie, czy muszą zostać zachowane odległości?

Udostępnione miejsca zostały wyselekcjonowane zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Zachęcamy więc rodziny do rezerwowania swoich miejsc blisko siebie. Musimy pamiętać, że zmiana miejsca na stadionie może ograniczać komfort i bezpieczeństwo innych kibiców poprzez niezachowanie odpowiedniego dystansu względem pierwotnie wyznaczonych miejsc. Prosimy o zachowanie na meczu społecznej odpowiedzialności.
 
5.       Mam bilet na sektor VIP Silver/Gold. Co mam zrobić?

Posiadaczy karnetów na sektory vipowskie zachęcamy do kontaktu z p. Moniką Misiak, monika.misiak@cracovia.pl, tel. 694 464 558.
 
6.       Czy po zarezerwowaniu miejsca muszę wydrukować bilet?

Wybrany bilet koduje się na Karcie Kibica. Prosimy więc o zabranie ze sobą Karty Kibica – będzie ona niezbędna do wejścia na stadion. Prosimy również o zapisanie miejsca, które zostało wybrane podczas rezerwacji (sektor/rząd/miejsce), aby na stadionie zająć odpowiednie krzesełko. Dane dotyczące wybranego biletu dostępne są w potwierdzeniu jego zakupu oraz w panelu po zalogowaniu się na swoje konto na stronie bilety.cracovia.pl.

Proszę czekać - trwa ładowanie treści